Image
image

Wat is nodig om een woning effectief te verkopen?

  • Exclusieve verkoopbelevingsbrochureToelichting: Exclusieve brochure met aansprekende teksten, excellente foto’s en verhelderende plattegronden eventueel in meerdere talen. Een boekwerk om trots op te zijn, wat je graag met je vrienden deelt.
  • Een presentatie die opvalt tussen de massaOp internet of online is uw woning één van de duizenden. Uw woning dient prominent naar voren te komen bij potentiële kopers. Homesign levert een maatpak voor uw woning (geen standaardisering).
  • Geen passieve, maar actieve marktbenaderingToelichting: Een aanpak waar wij niet wachten op een koper, maar waar wij juist een koper zoeken. (Bijvoorbeeld bij beursdeelname en events, wij zijn waar uw koper zich bevindt).
  • Een goed doordachte promotiecampagneEen campagne afgestemd op wensen en de belevingswereld van de doelgroep.
  • Een breed online bereik op de plekken waar de potentiële klant zich bevindtOnze scope rijkt verder, wij denken internationaal wanneer de woning daarvoor geschikt is.
  • De potentie van de woning dient optimaal naar voren te worden gebrachtMet virtuele impressies en verbouwingsideeën brengen wij de meest geschikte/aansprekende gebruikstoepassingen in beeld. Zo kijken uw kopers verder dan de huidige situatie.
  • Verhelderend beeldmateriaalAlle mogelijke vormen van fotografie en video waarbij we uw woning en individuele ruimtes optimaal in beeld brengen. Denk hierbij aan 360 graden fotografie, VR-modellen, drone fotografie enzovoorts
Image

Hoe maak ik een pakkende beschrijving voor mijn woning?

Bij de beschrijving van uw woning begint u het liefst met iets wat de aandacht trekt. Bijvoorbeeld de unieke locatie of de belangrijkste kwaliteiten van de woning. De eerste zinnen worden namelijk het vaakst gelezen. Zorg daarom ook voor soepele en hapklare zinnen. Probeer daarnaast lange alinea’s te vermijden, deze worden vaak overgeslagen.

Lees verder
Image

Waar moet ik op letten bij de woningfotografie?

Mooie foto’s zijn misschien wel het allerbelangrijkste onderdeel van een goede advertentie. Vooral de eerste foto is erg belangrijk, deze bepaald of potentiële kopers er op klikken of niet. Het doet ons daarom pijn wanneer we een slechte eerste foto zien. Een slechte belichting of een verkeerde hoek kan er voor zorgen dat je een groot deel van je potentiële kopers mis loopt.

Lees verder
Image

Wat zijn de voordelen van 360 graden beelden?

Met 360 graden fotografie krijgen potentiële kopers een beter beeld van de woning. Dankzij de 360 graden foto’s kunnen uw potentiële kopers vanaf het punt waarop de foto is genomen rondkijken en de ruimte ervaren alsof ze er zelf staan. Deze nieuwe dimensie geeft een beter beeld op de afmetingen van de woning. Dit soort foto’s worden steeds vaker gebruikt. Vooral omdat je op deze manier meerdere woningen kunt bezichtigen vanuit één locatie.

Lees verder
Image

Wat is de kracht van (3D) impressies?

Vooral bij wat oudere bestaande woningen is het lastig om door de huidige situatie heen te kijken. Je hebt wat fantasie nodig om de mogelijkheden voor renovatie en restyling te zien. Impressies maken het mogelijk om een woning digitaal in te richten. Dit is ideaal voor woningen die op het eerste oog weinig aantrekkelijk zijn door veroudering of leegstand. Ook woningen met een lastige inrichting kunnen zo beter worden gepresenteerd.

Lees verder
Image

Waarom moet ik een woningvideo toevoegen?

Foto’s zijn belangrijk voor je advertentie, maar ze hebben wel een aantal beperkingen. Zo kunnen ze maar één beeld tegelijk laten zien. Met een woningvideo geef je kijkers in een rap tempo een inzicht in uw huis. Daarnaast heb je een onderscheidend middel waardoor je opvalt tussen alle andere te koop staande woningen. De kans dat ze jouw woningvideo nog herinneren is simpelweg groter. Uit statistieken blijkt dan ook dat advertenties met een woningvideo vaker en langer bekeken worden.

Lees verder
Image

Wat is de snelste manier om mijn huis te verkopen?

De snelste manier om een huis te verkopen is hem goedkoop aan te bieden. Veel marktpartijen die zich richtten op een hoge verloopsnelheid adviseren dan ook vaak om de verkoopprijs te verlagen. En dit terwijl de presentatie en promotie niet eens goed geregeld is. Dit is nogal makkelijk, zo hoef je niets te doen én heb je geen kosten.

Lees verder
Image

Hoe bereik ik potentiële kopers?

Door enkel en alleen op Funda te plaatsen? Wij denken van niet.

Op verkoopwebsites als Funda is uw woning een van de tienduizenden. Hierdoor worden kopers steeds afgeleid door andere woningen, dit is iets wat Funda juist wil. Hoe langer iemand ronddwaalt op Funda, hoe meer de website aan advertenties verdient. Veel verkoopsites zijn dan ook zo ingericht dat je steeds verleid wordt om verder te klikken. Het resultaat hiervan zijn lange zoektochten, keuzestress en uitstel bij kopers.

Lees verder
Image

Carlo en Hanny

Contact with our Agent

Homesign voor een effectieve verkoop en een inspirerende aankoop.

+31492555237 Contact details